• تلفن021-61106234
  • ایمیلtmaseman.ir@gmail.com
  • آدرسجاده مخصوص،روبروی شهرک اکباتان، هواپیمایی آسمان
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 16 عصر
تعاونی مسکن آسمان

بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان شازند افتتاح شد

مهرداد شیخی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شازند، با اشاره به عملکرد سال۹۴ این سازمان در شازند اظهار داشت: با توجه به اهمیت محورهای مواصلاتی این شهرستان به عنوان کریدور جنوب وغرب کشور با داشتن حدود ۲۳۰کیلومتر بزرگراه، راه اصلی وفرعی پرتردد و  نقش  ویژه محورهای  مواصلاتی این شهرستان در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان مرکزی اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در این محورها از سوی راه و شهرسازی شهرستان شازند انجام گرفت.

وی افزود: اصلاح ۶نقطه پرحادثه درمحورهای مواصلاتی، اجرای بیش از ۶۰۰کیلومتر خط‌کشی، آشکار سازی ۱۳نقطه پرحادثه، نصب ۲۵۰۰عدد انواع تابلوهای اطلاعاتی- اخطاری، تعمیر ونصب ۱۵۰۰عدد گاردریل از جمله اقدامات انجام شده است.

شیخی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم روند توسعه وافزایش ضریب ایمنی راه‌های شهرستان شازند را در سال ۱۳۹۵ نیز با سرعت بیشتر و با توجه به اعتبارات تخصیصی, اجرایی کنیم.

رئیس اداره  راه وشهرسازی شهرستان شازند تصریح کرد: افتتاح ۱۳۲۱واحد مسکن مهر از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت مسکن وساختمان در سطح شهرستان شازند بوده است.

وی ادامه داد: درحوزه فنی واجرایی نیز اقدامات خوبی انجام گرفت که افتتاج مجتمع فرهنگی شهر توره بازیر بنای ۲۴۰۰مترمربع به‌منظور بهره‌برداری مردم شهرستان از جمله این پروژه‌های انجام شده است.

شیخی بااشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تملیکی در این شهرستان گفت: در حوزه مدیریت املاک وحقوقی نقل وانتقال ۵۸مورد سند تک برگی، تبدیل ۳مورد سند دفترچه اراضی ملی به تک برگی از اقداماتی بود که از سوی این اداره در شهرستان انجام پذیرفت.

رئیس اداره  راه وشهرسازی شهرستان شازند بااشاره به سایر فعالیت‌های انجام شده این شهرستان درحوزه راهداری وراهسازی گفت: افتتاح روکش آسفالت محور شازند- ازنا به طول ۶ کیلومتر، افتتاح زیر سازی وآسفالت محور البرز- شازند به طول ۷٫۵کیلومتر، افتتاح روشنایی محور شازند- دوراهی به طول ۷کیلومتر، شانه سازی واصلاح شیب شیروانی محورهای اراک- بروجرد،شازند-خنداب،شازند –بروجرد-ملایر به طول ۱۱۰کیلومتر از جمله این اقدامات است.

وی اضافه کرد: اجرای لکه گیری درسطح محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد وگرم حدود ۱۷۰تن ،لکه گیری وروکش آسفالت  محورهای شریانی حدود ۶۰۰۰مترمربع، تعمیرات و نصب چراغ‌های چشمک زن تعداد ۲۲عدد از دیگر اقدامات راه وشهرسازی شهرستان شازند به‌شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.