• تلفن021-61106234
  • ایمیلtmaseman.ir@gmail.com
  • آدرسجاده مخصوص،روبروی شهرک اکباتان، هواپیمایی آسمان
  • ساعتهای آزاد8صبح تا 16 عصر
تعاونی مسکن آسمان

مالیات بر خانه های خالی رکود بازار مسکن را حل نمی کند/ قیمت نفت روند صعودی گرفت

به گزارش تعاونی مسکن آسمان به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

نوسانات قیمتی طلا و سکه در اسفند ماه ۹۴ + جدول
در اسفند ماه سال ۹۴ سکه بهار آزادی با نوسانات زیادی مواجه بوده است.
نوسان شاخص بورس در اسفند ماه ۹۴
شاخص بورس در اسفند ماه سال گذشته در کانال بیش از ۸۸ هزار واحدی به کار خود پایان داده است.
تفویض امور به بخش خصوصی شاه کلید استقلال بانک مرکزی
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا هنگامی‌که اقتصاد ایران دولتی و منابع در اختیار دولت باشد استقلال بانک مرکزی معنایی ندارد.

نقش کمرنگ تسهیلات در توسعه اقتصادی کشور
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اعطای تسهیلات در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی و رونق تولید کمرنگ بوده و این امر منجر به رکود اقتصادی در کشور است.
برند سازی مهمترین بخش صادرات استنائب رئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین بخش صادرات، برند سازی و توجه به کیفیت محصولات است زیرا با اعتماد سازی می توانیم صادرات باثباتی داشته باشیم.
وضعیت تولیدات کشاورزی و راهکار های خودکفایی
ایران یکی از برترین کشور های جهان در حوزه کشاورزی است اما با این حال رسیدن به خودکفایی در این حوزه همچنان نیازمند پیمودن راه است.
عملکرد ضعیف دولت در بخش صنعت/ بخش خصوصی فراموش شده استیک کارشناس اقتصادی گفت: عملکرد دولت طی سال گذشته در بخش صنایع ضعیف بوده است.

مسافران نگران سوخت خودرو نباشند/ جایگاه های سیار مستقر در جاده های پرترددسخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی وضعیت ذخیره سوخت برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.
دست درازی زالوهای اقتصاد ممنوع/ با پرهیز از شعار به سمت شناخت و اجرای صحیح پیش برویماقتصاد مقاومتی بدون شناخت دقیق و جزء به جزء و تنها با رفتارهای شعار گونه محقق نخواهد شد.

افزایش نرخ مالیات برای جبران کسری بودجه منطقی نیستعضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت با اخذ صحیح مالیات طبق قوانین می تواند کسری بودجه خود را تأمین کند.
قیمت نفت روند صعودی گرفت/ نفت برنت ۳۹ دلاربهای نفت برنت سبک دریای شمال به قیمت ۳۹٫۳ دلار در هر بشکه رسید.

ماراتن بازار مسکن از شعار تا واقعیت سال ۹۵/سال رونق بازار مسکن؟ناظران اقتصادی بر این باورند امید به رونق در بخش مسکن در سال ۹۵ کلید می خورد.
جابجایی بیش از دو میلیون مسافر با حمل و نقل هواییهمزمان با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان روز نهم فروردین ماه بیش از دو میلیون و ۱۴۰ هزار مسافر با حمل و نقل هوایی جابجا شده اند.

وضعیت آب و هوای مناطق کشور/ سامانه بارشی فعال در نیمه جنوبی کشور طی دو روز آینده + جدولسامانه بارشی فعال در نیمه جنوبی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در این نواحی فعال خواهد بود.
مالیات برخانه های خالی رکود بازار مسکن را حل نمی کندرئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:تعیین مالیات بر خانه‌های خالی سبب می شود تا انبوه سازان رغبت خود را برای ساخت و ساز مسکن از دست بدهند و این امر راهکار مناسبی برای از بین بردن رکود بازار مسکن نیست.

محدودیت‌های ترافیکی دوازدهم فروردین اعلام شد/ ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای کشور
هم اکنون در محور کرج چالوس مسیر شمال به جنوب، محور نوشهر- چالوس، محور مشهد- چناران، محور تربت جام فریمان ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.
قیمت انواع خودرو دست دوم +جدولقیمت انواع خودروی دست دوم در بازار منتشر شد.
قیمت انواع خودروی داخلی+ جدول
قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
قیمت بلیت اتوبوس برای سفربه استان مرکزی و همدان چقدر تمام می شود+ جدولقیمت بلیت اتوبوس از تهران به استان های مرکزی و همدان منتشر شد.
قیمت اجاره ویلا نزدیک جنگل شبی چقدر است؟+ جدول
قیمت اجاره ویلا نزدیک جنگل منتشر شد.
کالا چیست؟
از نظر عموم، کالا به اسباب و اساس و امسال اینها گفته می شود. اما در اقتصاد تعریف گسترده تری از آن وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.